Nometnes dienasgrāmata II

Svētdiena 01.08.2010.

Nometnes pēdējā diena ir pienākusi. Dienas kārtībā ieplānota līdz 15.00, kad vecāki var sākt ierasties pēc savām atvasēm.

Sestdiena 31.07.2010.

Spītējot nelieliem nokrišņiem, nolēmām doties uz Cēsu pilsētas svētkiem. Lietus pierimās, un varējām apskatīt interesantākos pasākumus un aktivitātes pilsētas centrā un ne tikai. Uzreiz pēc pusdienām aizbraucām uz Cēsu alus darītavu, kur devāmies ekskursijā pa ražotni un nodegustējām arī produkciju (kvasu). Bez dažādiem koncertiem un ielu tirdziņiem aplūkojām arī 20-30to gadu automašīnu parādi. Iekāpām arī ugunsdzēsēju mašīnā. Pēc vakariņām uzspēlējām futbolu un tad jau sākām posties atvadu ballītei.

Sestdiena fotomirkļos pieejama ŠEIT

Piektdiena 30.07.2010.

Šodien devāmies visgarākajā izbraucienā ar velosipēdiem. Paguvām izbraukāt gan Līvus, gan arī aizbraukt līdz pašiem Rakšiem aplūkot kamieļus un lamas. Visiem riteņbraucējiem godam izdevās pievarēt stāvo un garo Rakšu kalnu. Pēc sportiskās dienas bijām mazliet saguruši, tāpēc vakarpusē atpūtāmies un nolēmām uztaisīt ģenerālmēģinājumu ballītei. Bija gan pārģērbšanās, gan ekstravagantas frizūras, gan daudz, daudz smieklu.

Ceturtdiena 29.07.2010.

Šodien pie mums bija īpašs viesis - "zobu feja" jeb mutes tīrības speciāliste. Viņa mums pastāstīja gan par pareizu zobu tīrīšanu, gan zobu pastām, gan mutes skalojamiem līdzekļiem un zobu diegiem, gan arī par zobu baltināšanas un balināšanas galvenajām atšķirībām. Bērniem šī lekcija ļoti patika un netrūka arī jautājumu no viņu puses. "Zobu feja" bija sagādājusi arī īpašas dāvaniņas katram nometnes dalībniekam. Dienas pirmajā pusē bijām pastaigā pa Cīrulīšu dabas takām un Gaujai, bet vakarā bija filmu vakars.

Ceturtdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

Trešdiena 28.07.2010.

Diena iesākās ļoti karsti. Laika prognoze vakarpusē solīja lielu negaisu, tāpēc dienas pirmajā pusē izmantojām iespēju un devāmies izbraucienā ar velosipēdiem. Izbraucām ierasto maršrutu līdz Rakšiem un pēc tam vēl arī imitēto šķēršļu joslu.

Otrdiena 27.07.2010.

Sakravājām somas ar peldbiksēm, dvieļiem, cepurēm un devāmies ceļā uz jūru. Pa ceļam iebraucām Svētavotā iepildīt vēsu ūdeni līdzi ņemšanai. Pludmalē laiks bija mazliet vējains, tomēr silts. Cēlām smilšu pilis, spēlējām bumbu un mētājām lidojošo šķīvīti. Bērniem vislielāko sajūsmu radīja viļņi, kas šoreiz bija mazliet lielāki kā ierasts. Vakarā sākās negaiss, tāpēc visi vienkopus pie naksniņu galda pasēdējām ilgāk.

Otrdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

Pirmdiena 26.07.2010.

Nedēļu sākām ar garāku izbraucienu ar velosipēdiem līdz Rakšiem un pēc tam arī Ozolkalnu. Neizpalika arī teorētiskās nodarbības, kurās apguvām aizlieguma zīmes. Pēc vakariņām norisinājās saspringts futbola mača starp audzinātājiem un nometnes dalībniekiem. Tikai ar vienu vārtu pārsvaru uzvaru tomēr izcīnīja audzinātāji.

Pirmdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

Svētdiena 25.07.2010.

Pēc brokastīm pamācījāmies ceļu satiksmes noteikumus. Ķērāmies klāt brīdinājuma un priekšrocības zīmēm. Pēc pusdienām devāmies uz Žagarkalna kempingu, kurā norisinājās pludmales volejbola turnīrs. Bērni uzcēla grandiozas pilis un aizsarggrāvjus pludmales zonā. Neiztika arī bez laistīšanās ar ūdeni. Pēc vakariņām devāmies izbraucienā uz tuvējo Ungura ezeru, lai atveldzētos pēc karstās dienas. Pašā vakarā uzspēlējām futbolu. Spēle izvērtās ļoti rezultatīva. Tagad visi esam devušies pie miera, jo rīt plānojam garāku izbraucienu ar velosipēdiem.

Svētdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

Sestdiena 24.07.2010.

Dienu iesākām ar nelielu galda tenisa maču. Lai gan sākumā gāja mazliet grūtāk, tomēr beigās visiem izdevās apgūt bumbiņas savaldīšanas māku. Pēc pusdienām braucām nopeldēties uz ezeru. Nodrošinājušies ar cepurītēm, kuras šajās dienās velkam ikreiz, kad ejam ārā, līdzi paņēmām arī bumbu. Izpeldējušies un izspēlējušies bumbu devāmies atpakaļ uz Cīrulīšiem. Pirms vakariņām devāmies izbraucienā ar velosipēdiem, kā arī izbraucām imitētu šķēršļu joslu. Vakarpusē nolēmām uzrīkot filmu vakaru. Pēc bērnu pieprasījuma skatījāmies filmu "Krēsla". Vakars izvērtās mierīgs un draudzīgs.

Sestdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

Piektdiena 23.07.2010.

Dalībnieku ierašanās un iekārtošanās viesnīcā. Pēc brokastīm devāmies uz tuvējo Ungura ezeru. Negaiss vēl līdz Cēsīm nebija atnācis, tāpēc paguvām kārtīgi izpeldēties. Atbraukuši atpakaļ uz Cīrulīšiem uzsplējām volejbolu. Vakarpusē devāmies nelielā izbraucienā ar velosipēdu. Brauciens izdevās veiksmīgs. Atkārtojām pagriezienu un bremzēšanas signālus un braukšanas noteikumus braucot rindā. Nometnes dalībnieki jau paspējuši iecienīt galda tenisu un to spēlējam pirms katras ēdienreizes. Vakarā pie naksniņu galda visi nometnes dalībnieki jau jautri jokojās. Pirmais kautrīgums ir pārvarēts un bērni jau ir sadraudzējušies.

Piektdiena foto mirkļos pieejama ŠEIT

2 komentāri:

1. Tātad šodien bērniem nebija izklaižu , tikai iekārtošanās?

AtbildētDzēst
  2. Mīļie vecāki!
    Informāciju par nometnē notiekošo mēs mājas lapā ievietojam dienas pašās beigās, kad bērni ir devušies pie miera un audzinātājiem ir laiks nodoties šai aktivitātei.