Dienas kārtība

Trešdiena 29.07.2009.
Trešdienas plānos ietilpst džakuzi apmeklējums un divas ēdienreizes. Bērnus no nomentes var braukt izņemt sākot no 15.00, jo 14.00 paredzētas pusdienas.

Otrdiena 28.07.2009.
Jau 11.00 ķersimies klāt CSDD sagatavotajiem riteņbraucēju ceļu satiksmes noteikumu eksāmeniem. Pēc pusdienām dosimies ilgi gaidītajā izbraucienā uz kartingu halli. Visi ar nepacietību gaida vakarā plānoto noslēguma ballīti :)

Pirmdiena 27.07.2009.
Uzreiz pēc brokastīm ciemos pie mums ieradās ceļu policijas ekipāža un nepilngadīgo lietu inspektore. Bērni uzdeva sev interesējošos jautājumus gan par ieročiem, gan pakaļdzīšanos, gan velosipēdu zādzībām un drošības pasākumiem, kā arī citiem jautājumiem. Policisti izrādīja arī savu automašīnu un nodemonstrēja tajā esošās tehnikas iespējas. Diena bija pamatīgi iesilusi, tāpēc devāmies peldēties. Dienas izskaņu veltījām riteņbraukšanas teorētisko un praktisko iemaņu nostiprināšanai, savukārt mākslas novirziena bērni veidoja traukus ar aplīmēšanas metodi.

Svētdiena 26.07.2009.
Izmantojot saulaino laiku, jau no paša rīta devāmies uz Žagarkalna pludmali. Bez peldēšanās tika sarīkotas arī sacensības par augstākās pils būvnieka titulu. Pēc pusdienām kāpām uz riteņiem un braucām aplūkot Līvu apkārtni.

Sestdiena 25.07.2009.
Uzreiz pēc brokastīs devāmies uz pilsētu, kur Cēsu pilsētas svētku ietvaros norisinājās
lielformāta foto veidošana „Mēs - Latvija!”. Šo pasākumu vadīja un dalībniekus uzmundrināja visiem plaši pazīstamais UFO (Kaspars Upacieris). Pils dārzā ieradāmies ap 11.00, jo ap to laiku sākās reģistrācija. Katram sesijas dalībniekam tika piešķirta cepurīte Latvijas karoga krāsā. Pēc tam devāmies nostāties uz zālē iezīmētās Latvijas teritorijas. 12.00, kad visi bija nostājušies ierādītajās vietās sākās fotogrāfēšanās, kas notika no gaisa (ar lidmašīnas palīdzību), kā arī no paaugstinājuma (no ceļamkrāna). Bērniem šī akcija ļoti patika un tās rezultāti būs atrodami Cēsu pilsētas mājas lapā (www.cesis.lv). Pēc tam devāmies ekskursijā pa senatnīgajām Cēsu pilsdrupām. Ar lukturīšiem rokās iztaigājām vislabāk saglabājušos pils torni. Pēc pilsdrupu apmeklējuma mūs pārsteidza lietus. Patvērušies zem nojumes noklausījāmies ritma svētku ietvaros notiekošo koncertu. Tad arī bija pienācis laiks atgriezties atpakaļ viesnīcā uz pusdienām. Pēc pusdienām daļa bērnu vēlējās doties atpakaļ uz pilsētas svētkiem, bet daļa palikt Cīrulīšos. Tad nu sadalījāmies divās grupās un vakara atlikušo daļu pavadījām vai nu pilsētā, vai arī spēlējot galda tenisu tepat nometnē.

Piektdiena 24.07.2009.

Ceturtdiena 23.07.2009.
Ceturtdiena mums atnesa ļoti siltu un saulainu laiku, tāpēc dpēc brokastīm devāmies uz Žagarkalna pludmali un nopeldējāmies. Pēc pusdienām braucām uz Ozolkanlu, kur izgājām šķēršļu joslas.

Ceturtdienas fotohronika pieejama ŠEIT

Trešdiena 22.07.2009.
Kārtējais rīts iesākās ar rīta rosmi pēc kuras sekoja sātīgas un veselīgas brokastis. Rīts ir jauks un steidzam izmantot to - kāpjam uz velosipēdiem un dodamies izbraucienā uz Līviem. Brauciens nav no vieglajiem, bet visi to izturēja godam. Pa to laiku mākslas bērni ar audzinātāju ņēma savas fotokameras un devās iemūžināt skaistās Cēsu pilsētas un tuvējās apkārtnes ainas. No katra bērna uzņēmumiem kopīgi izvēlēsimies labākos, kurus iesūtīsim LNT rīkotajā fotokonkursā.
Trešdienas fotohronikā sniedzam nelielu ieskatu no bērnu fotofrāfētajiem dienas notikumiem.

Trešdienas fotohronika pieejama ŠEIT

Otrdiena 21.07.2009.
Dienu iesākām ar rīta rosmi. Pēc neliela skrējiena un stiepšanās vingrinājumiem, sekoja saliedēšanās spēlē, kuras atslēgas vārdi ir: Vinnijs Pūks, medus un bites (gan jau bērni pastāstīs un pārādīs kā šī spēle spēlējama). Neskatoties uz to, ka laika apstākļi bija mainīgi, mums izdevās noķert arī laiku, kad nokrišņi mūs netraucē un doties izbraucienā ar riteņiem. Diena noslēdzās ar filmu vakaru, kurš bērniem ļoti iepatikās un izskanēja vēlme ko līdzīgu atkārtot.
____________________________________________________________________

Pirmdiena 20.07.2009.
Kad veiksmīgi visi dalībnieki bija ieradušies nometnē, kopīgi iepazināmies ar nometnes kārtības noteikumiem. Bērniem ātri izdevās pārvarēt pirmās komunikācijas barjeras un nodibināt saikni ar pārējiem. Mazākā vai lielākā pulciņā, bet draugus ir atraduši visi. Pēc iepazīšanās devāmies mazā ekskursijā pa Cīrulīšu apkārtni, izstaigājām Cīrulīšu dabas takas, kas ved līdz pat Gaujai. Pēc pusdienām sekoja iepazīšanās izbrauciens ar velosipēdiem pa Cīrulīšu apkārtni un brauciena ietvaros apskatījām Ozolkalna skaisto ainavu. Kāmēr riteņbraucēji uzlaboja savas braukšanas iemaņas, tikmēr mākslas novirziena dalībnieki iemūžināja kalnainās dabas āres, kā arī ar foto objektīviem centās noķert riteņbraucējus pat ar paparaci metodēm. Lai labāk iepazītu viens otru, izveidojām katras istabiņas plakātu, kurā ikviens nometnes dalībnieks varēja izpausties mākslinieciskā veidā. Dienas izskaņā nodevāmies sportiskajām izklaidēm un izspēlējām vairākus tautas bumbas mačus. Pirmā diena aizritējusi uz ļoti pozitīvas nots. Bērni ir atvērušies un pirmie kautrības šķēršļi ir pārvarēti.

Pirmdienas fotofronika pieejama ŠEIT

13 comments:

1. Lai labi veicas mazajiem sportistiem! Gaidīsim arī bildes mājaslapā, gribas redzēt, kādi tad jūs visi izskatāties.

AtbildētDzēst
  2. Vai tā ir taisnība, ka bērniem baseins nebūs pieejams?

3. Par baseinu tiešām žēl. Ja vēl laika apstākļi būtu labi...eh... bez baseina...

4. Uzskatu, ka nav godīgi, ka baseina nav. Cenā tas ietilpa un bērni par to priecājās, ka varēs ieiet pirtī, pasēdēt burbuļos :(

AtbildētDzēst
  5. Nometnes piedāvājumā netika minēts baseina apmeklējums. Bērniem būs iespēja relaksēties džakuzi un saunā. Siltajās dienās peldamies Žagarkalna pludmalē. Atvainojamies par šo pārpratumu, bet baseinam esam ieplānojuši dažādas alternatīvas izklaides, kuras bērniem sagādās daudz prieka un pārsteigumu.

Ar patiesu cieņu,
    Nometnes radošā komanda

6. Labrīt!
    veiksmīgas un jaukas atlikušās dieniņas!
    Gribētu palūgt kādu jauno riteņbraucēju kopbildi!

ceru, ka būs!:)

7. Labrīt!
    Visas nometnes bildes ierakstīsim CD un pēdējā dienā izdalīsim bērniem. Mājas lapā arī ievietosim daļu no bildēm.

Nometnes radošā komanda :)

AtbildētDzēst
  8. Liels paldies par jauko nometni, ieguldīto darbu. Manam bērnam ļoti patika, pat mājās braukt negribēja :)

9. kurš ta mājās gribēja braukt es negribēju

Visu cieņu Radošajai komandai!!
    Robins
    @ 29.07.09

AtbildētDzēst
  10. Sirsnīgs paldies radošai komandai par to ka mīl savu darbu , jo dažiem bērniem šī bija pirmā īstā nometne-jauna dzīves skola un pieredze,bērniem no sirds patika jaukie skolotāji.

Tomiņa mamma.

11. Liels paldies par jauko un interesanto nometni. Mans bērns par nometnē piedzīvoto runāja visu mājupceļu (1.5 stundas).:)

AtbildētDzēst
  12. Paldies nometnes organizatoriem, lieliskajiem audzinātājiem(-ām)!!!

Tā turpināt! Bērni jau plāno nākamā gada apmeklējumu!
    Manējais interesējās, vai varētu tikt pie jums katru vasaras mēnesi pa 10 dienām! :)

Elvja tētis.

AtbildētDzēst
  13. Mans bērns vairs negrib dzirdēt ne par vienu citu nometni... Paldies Jums, gaidiet atkal ciemos :)